woensdag 27 augustus 2014

Een kijkje in de keuken



Een van mijn allernieuwste creaties: Love at First Sight. Zelf vind ik de creatie iets betoverends hebben. Ze geeft licht. Van dichtbij zitter er echt zulke prachtige, delicate patronen in. Ze blijft intrigeren deze creatie. Met in de hoofdrol Kaasjeskruid.

Deze keer twijfelde ik of ik het Kijkje-in-de-keuken zou doen over dit kunstwerkje. Waarom nadenken over hoeveel foto's het zijn? Toch heb ik het wel gedaan. Om te laten zien hoe met simpelweg drie foto's er een zo rijke, gelaagde creatie ontstaat. Pas met het spiegelen en kopiëren ontstaat het wonder. Daarna ga ik er altijd nog eens helemaal in close up naar kijken. Om me te blijven verbazen en verrassen.

Overigens komt ze net zo mooi tot haar recht als print, als op stof. Dat merkte ik toen ik de creatie in de RedBubble Store ging zetten. Dan krijg je namelijk een draagtas zoals deze:

Tote bag Love At First Sight on Red Bubble

De creatie op een kussen is even prachtig:



De draagtas heb ik voor mezelf besteld! Ik ben zo benieuwd! Het duurt nog even, de volgende keer zal ik het resultaat showen....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten