vrijdag 22 augustus 2014

Lijstjes


Bij al het enthousiasme over wat ik heb gedaan (zie de posts hiervoor) en wat nog komt hoort een praktische kant. Een die ik met je wil delen.
 

Ik ben een lijstjes-mens.


Geen schilderij-lijstjes, zoals het plaatje misschien doet vermoeden.
Nee, lijstjes om op te schrijven wat ik nog moet doen of niet mag vergeten.
Te-doen-lijstjes met andere woorden.

Ooit onthield ik alles, in mijn hoofd. Tot mijn hoofd overliep. Ik werd er stapeldol van. Het lukte ook niet meer. Dingen werden vergeten.
Er is een andere, voor mij betere, manier. Lijstjes.


Ze liggen op mijn bureau of in de slaapkamer (niet te veel, dat slaapt onrustig). Op de achterkant van een theezakje. Of het afgescheurde stuk van een print die niet het hele papier in beslag nam.


Het hoeft natuurlijk niet zo praktisch, het kan ook mooier. Nou wilde ik graag weer eens iets met jullie delen om te downloaden en ik mijn digitale schatkist zit een leuke set met papiertjes... Jawel, voor lijstjes. Of voor boodschappen. Of een mooie quote. Op de voorkant een zwierig motief met krullen en bloemen. Het papier in drie kleuren. En met streepjes-achterkant. 
* de grote foto bovenaan komt van pinterest
om te downloaden

Had ik al gezegd dat je er een brief op kunt schrijven? Of een kado inpakken?
Wat je er ook mee gaat doen, heel veel plezier er mee!

Het is dit keer een pdf-bestand. Als je het bestand dubbelzijdig afdrukt, komen de krullen en bloemen op de voorkant en de streepjes op de achterkant :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten