zaterdag 30 augustus 2014

Maureen op Etsy: MaureenAstridDesigns



Ik had het al gezegd: alle creaties staan in de Etsy-winkel. Je ziet het hier. Er zit veel werk in, om alles, met beschrijvingen die recht doen aan de creaties, erin te zetten. Met digitale voorbeeld-foto's, want bij elke creatie is te zien van hoe die aan de wand hangt. Dat spreekt toch net even meer tot de verbeelding, vind je ook niet?



Het resultaat mag er al met al zijn, en ik ben er trots op, dat zal ik eerlijk zeggen.

Nog trotser ben ik op mijn eerste bestelling. Die kwam gelijk al binnen, en gaat naar London nota bene. Dat is het wonderlijke van internet, hoe zou er anders ooit een creatie van mij in Engeland komen te hangen? Het is de roos die je hierboven ziet. Nu hopen dat de dame die de creatie besteld heeft er net zo van onder de indruk is, maar ik heb daar eigenlijk geen twijfel over hoor.

Ja, zal ik het nog zeggen? Mocht je op zoek zijn naar iets moois voor in jouw huis, praktijk, kantoor, of er iemand anders mee willen verrassen, kijk rustig rond. Er komen er nog meer bij...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten