vrijdag 20 juni 2014

Hortensia Creaties




Onlangs zeiden mijn oom en tante: "We willen graag kussens van jou, voor op onze nieuwe bank". Je kunt je ongeveer voorstellen wat voor maffe indianendans dat heeft opgeleverd hè, toen ik weer had opgehangen. ;-)

Na wat heen en weer gemaild te hebben over alle mogelijkheden (hoe groot, welke creatie enzovoorts) heb ik de bestelling geplaatst. Supersnel werd alles geleverd, dus al na een dag of vier kon ik mijn familie blij maken. Mezelf ook, want ze zijn erg mooi geworden. Kijk maar: twee schitterende kussens met hortensia creaties. De voor- en achterkant zijn ook nog eens verschillend, dus dubbel plezier.



Wil jij dat ook? Laat het me weten als je iets in gedachten hebt, in de Zazzle-winkel kun je alleen voor- en achterkant gelijk laten afdrukken. Niettemin, er is genoeg moois te vinden hoor. Oh, en kijk vooral ook eens hier. Al deze creaties kun je op bijvoorbeeld poster, aluminium, muismat, mok of kussen krijgen.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten