maandag 12 mei 2014

Tentoonstelling en ansichtkaarten

Winkel

Wie al eens op mijn website heeft gekeken, weet dat ik "Wondere Wereld Creaties” maak.
En dat er een tentoonstelling zou komen. Nou, hij komt er! 

De data zijn geboekt, ik heb mijn selectie gemaakt, nu nog even wachten tot het oktober is...

Ja, het duurt dus nog even. Het voordeel is, nu hebben we iets om naar uit te kijken in het najaar, toch?
In de tussentijd ga ik nog een plekje zoeken voor mijn mooie creaties, om ze al eerder aan iedereen te kunnen laten zien. Dat wil niet zeggen dat de creaties nu tot oktober moeten wachten tot ze de wijde wereld in mogen. Ze komen nu al naar je toe. Als prachtige schilderijen, hoe klein of groot je ze maar wilt hebben.
Terwijl ik druk bezig was om alle afmetingen en bijbehorende prijzen voor jullie op een rij te zetten, ontstond de behoefte om ze ook in een andere vorm te presenteren: als ansichtkaart. Voor een bijzondere gelegenheid, voor een speciaal persoon, of gewoon fijn voor jezelf natuurlijk. Zo zijn ze er nu in twee formaten, vierkant, met envelop en van degelijke kwaliteit. Voor wie het kent, ze worden gemaakt bij Kaartje2Go.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten