donderdag 15 mei 2014

Inspiratie op Pinterest en Uiltjes





Op Pinterest verzamel ik van alles. Zo heb ik een bord met inspirerende woorden, en een met vintage inspiratie. Ik vind het heerlijk om te neuzen tussen al het moois dat wordt gepind. Op momenten dat ik even geen inspiratie heb, ga ik er ook graag even voor zitten. Eigenlijk kom ik dan altijd wel iets tegen, waarvan mijn creatieve bloed weer gaat stromen. Dat gebeurde toen ik deze uitspraak van Thoreau tegenkwam, die vervolgens al eens zijn weg vond naar mijn blog.

En vandaag waren het uiltjes. Wie mij al iets langer kent, weet waarschijnlijk dat ik altijd al een zwak heb gehad voor uiltjes. Vorig najaar heb ik er zelfs heel wat getekend. Wat een ontdekking was dat: Ik kan ze zelf tekenen. Dat had ik niet voor mogelijk gehouden. Op Pinterest komen ze ook regelmatig voorbij, en nu zag ik weer zo een prachtige illustratie, dus nu is mijn 'All Owls' weer een uil rijker.

Ben je zelf ook toe aan wat inspiratie en heel veel moois van andere creatieve mensen? Neus eens rond. Oh, wel een kleine waarschuwing: Pinterst is prachtig, maar... behoorlijk verslavend ;-) 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten