donderdag 29 mei 2014

Etsy wordt Zazzle!

Beloofd is beloofd... 14 april zou de Etsy winkel weer open gaan. Nu kom ik mijn beloftes graag na. De winkel is ook weer open, alleen: het is een andere winkel geworden.


Vanaf nu kun je terecht bij MaureenAstridDesigns op Zazzle!
 


Etsy? Zazzle?

Zazzle? Etsy? Wat is het verschil?
Etsy is een website waar je vooral terecht kunt voor handgemaakte producten. Echt handwerk, ambachtelijke producten, die je vast kunt houden, die naar je opgestuurd worden in een (grote) doos.
Er zijn wel steeds meer mensen die digitale producten aanbieden, die zeker ook ambachtelijk te noemen zijn. Dat was de reden dat ik er zelf mijn creaties heb aangeboden.
Toch 'klopte' het voor mij niet meer. Dat gevoel werd versterkt toen ik met mijn website bezig was. Ik heb weer eens goed heb gekeken naar wat ik allemaal maak. En mijn creaties komen niet voldoende tot hun recht op een site zoals Etsy.
 

Toeval (bestaat niet)

Dat zijn de momenten waarop "toeval" zijn werk gaat doen. In een van de woon- en creatieve tijdschriften die ik lees viel mijn oog op de site Zazzle. Wat je daar aan producten kunt maken sprak me direct erg aan. En om een lang verhaal kort te maken: vanaf nu kun je veel moois kopen bij mijn winkel daar.
 

Wegwijzer

Deze tussentijdse editie van de nieuwsbrief is bedoeld om jullie wegwijs te maken in de Zazzle-winkel. Wat er mogelijk is, hoe je bestelt, wat er nu al te koop is. Zoals een plattegrond die je vindt bij de roltrap van een groot warenhuis. Die van MaureenAstridDesigns.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten