dinsdag 6 mei 2014

De eerste nieuwsbrief!

Twee maanden geleden schreef ik mijn eerste nieuwsbrief.


Dit was wat ik daar schreef.

"Ik kom echt woorden tekort om te omschrijven hoe ik me voel nu ik deze nieuwsbrief aan het schrijven ben. De ideeën zwerven al zo lang rond in mijn hoofd, en eindelijk is het dan zover. Het is nog het beste te vergelijken met het moment vlak voor je aan een reis begint naar een land waar je nog nooit bent geweest. Je heb je voorbereid, boeken gelezen, je in gedachten al zien lopen in de mooie omgeving waar je straks zult zijn. En daar sta je dan, met je koffer bij de voordeur, klaar om te gaan.
Het is een mengeling van prettige vlinders in je buik en een gezond gevoel van spanning: wat zal de reis me gaan brengen?"

Ga je met me mee op reis?

Ik wil jou graag meenemen op die reis, je bijpraten, foto's laten zien. Schrijf je in om de nieuwsbrief maandelijks te ontvangen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten