woensdag 13 augustus 2014

Vlinders in mijn buik



Zie je deze poster? Dat wordt de aankondiging van de tentoonstelling in Harderwijk!
Ik ben er zo blij mee, hij is precies zo geworden als ik had gehoopt.

Wanneer de tentoonstelling ook weer is? In oktober.
"Dan pas? En ben je daar nu dan al mee bezig?" hoor ik je denken.
Ja dus. En ja, het duurt nog even.
Maar, wie mij een beetje kent weet dat ik graag op tijd klaar ben. Ruim op tijd zelfs.
Daarbij heb ik nog een paar weken vakantie in het vooruitzicht, dus toen ik ging rekenen was het voor mij duidelijk: vroeg beginnen, dan heb ik alle tijd om er iets prachtigs van te maken.


Er kan natuurlijk altijd iets een beetje anders gaan dan ik had gehoopt of gepland. Daar heb ik dan graag nog wat repareer-tijd voor.

Al met al is het allemaal prima verlopen. Ik kon in alle rust broeden op wat ik wilde. En het resultaat is helemaal naar wens.

Ik hoef jullie niet te vertellen dat ik overloop van enthousiasme... En dat wil ik als altijd graag jullie delen: 
  • Unieke, kleurrijke, betoverende creaties.
  • Nieuwe visitekaartjes.
  • Een gastenboek, met digitale versie op de website.
  • Een Etsy-winkel met alle creaties in vol ornaat in de etalage.
  • De met zorg ingepakte creaties, afgedrukt op Forex, klaar om straks te worden opgehangen in het gemeentehuis.
Heel veel plezier met lezen en blijf de komende weken mijn blog in de gaten houden, dan komt alles voorbij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten