maandag 21 juli 2014

Happy in zwart-wit



Zomer. Zonneschijn. Vakantie. Buiten eten. Wandelen aan het strand.
Er hoort van alles bij dat ene simpele woordje.

Een en al kleur ook. Alleen, laat ik zelf nou even helemaal in het zwart-wit zijn beland...

Eerst waren het wenskaarten die ik met oud papier en pentekeningen heb gemaakt. Daarna was er een foto waar ik mee ging experimenten. Omgezet in alleen crèmetinten werd hij omgetoverd tot een prachtige creatie. Kijk maar verderop.

Dat smaakt naar meer, dus binnenkort is er een serie creaties in dezelfde sfeer. Die gaan zeker in de RedBubble winkel komen, misschien ook bij Etsy.

Voor de inspiratie heb ik op Pinterest een bord Black and White gemaakt. Wat zijn er toch veel mensen die prachtige foto's maken.

Al met al veel zwart-wit en sobere tinten in deze nieuwsbrief.
Met daarbij een mooi thema: Do more of what makes you happy!
Die inspiratie hing al een paar weken boven mijn laptop. Want blij worden van wat je doet is toch wel het allerbelangrijkste.

Deze nieuwsbrief schrijven heeft mij in elk geval weer veel plezier gebracht, en dat wens ik jullie ook toe.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten