maandag 31 maart 2014

Een prachtige combinatie


De zoete kleuren, het dromerige zonlicht.
Alle kleurschakeringen die er in het blad zitten.
De prachtige tekening van de nerven.
Het turkoois van het hartje.
De bloemen zijn als een prettige, beschermende parasol boven je hoofd op een zonnige zomerse dag.
Hoe meer ik naar de kleuren kijk, hoe meer ik me afvraag: hou zou het smaken, als het een ijsje was?
Hoe zou het voelen, als dit de stof was van een mooi shirt?
Hoe ruikt het, als een zacht windje de geur naar je toe brengt?


Deze is al mooi zoals ze is.
Toch, ik herinnerde me een andere foto, van een tijd geleden, die hier prachtig bij zou passen. Deze:


Zoekend naar die foto kwam ik ook een vlinder tegen die ik maakte voor mijn Etsy winkel. En ook zij past er perfect bij.
Wat vind jij?


Ik wens je nog een mooie dag,
XO
Maureen


*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*


The sweet colors, the dreamy sunlight.
All colors that are in the flower.
The beautiful drawing of the veins.
The turquoise of the heart.
The flowers are like a nice protective umbrella over your head on a sunny summer day.
The more I look at the colors, the more I wonder: how would it taste if it was an ice cream?
How would it feel if this was the substance of a nice shirt?
How does it smell if a gentle breeze brings the smell to you?

This is all fine as it is.
Still, I remembered another picture, a long time ago, that would fit in perfectly. This one:


Looking for that picture, I also came across a butterfly that I made for my Etsy shop. And it too fits perfectly.
What do you think?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten